The Man Who Killed Hitler and then The Bigfoot

Dramă/thriller/light action – cu Sam Elliott… ştiu la ce vă gândiţi, cu siguranţă n-o să vă uitați la un film cu titlul ăsta! Așa am zis si eu, pâna când m-a prins, filmul ăsta, aducând pe alocuri cu stilul lui Quentin Tarantino, asta este o surpriză totală!

Garantez că nu este ceea ce credeti, nici nu va asteptati la profunzimea pe care o atinge povestea, dincolo de firul narativ relativ simplu să zicem, explorând sentimente complexe de iubire, pierdere, regret, eroism. E o poveste frumoasa, filmată excepțional, cu cadre largi, pe alocuri chiar maiestuoase, și jucată excelent de Sam Elliott.

Am citit alte review-uri, și cred ca filmul i-a surprins pe toti, chiar dacă unora le-a placut mai mult decât altora… Este un film complex deși, credeți-mă, chiar sună ciudat să scrii asta despre un film cu așa un titlu.

Filmul este o surpriză totală, dacă treceți peste titlu o sa vedeți ceva frumos, bine jucat, bine regizat – și mai ales plăcut, cu un mesaj pozitiv, ce explorează sentimente umane universal valabile. Într-un fel mi-a adus aminte și de Mule – ultimul film al lui Eastwood – live life without regret, o spunem des, dar nu o facem.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.